Marraskuusta 2023 alkaen Hehkun laskutuksen käsittelee Ropo Capital. Uusi yhteistyö mahdollistaa meille laskutuksen joustavamman kehityksen. Samalla olemme uudistaneet myös Minun sivuni -palvelun, ja löydät nyt laskuarkistosi uudesta Oma Hehku -palvelusta.
Mitä laskutuskumppanin muutos tarkoittaa käytännössä?
Tässä laskutuskumppanin muutos pähkinänkuoressa:
-
Uusi laskutuskumppanimme on Ropo Capital. Jatkossa asiakkaamme maksavat sähkölaskun siis Ropo Capitalille. Yhteistyömme Nordfin Capitalin kanssa päättyy lokakuun lopussa.
-
Laskun ulkonäkö muuttuu. Uusi lasku on hieman erinäköinen, mutta sisällöllisesti vain maksutiedot muuttuvat. Uudet maksutiedot, eli tilinumero ja viitenumero, löytyvät seuraavalta sähkölaskulta.
-
Muutos ei vaikuta asiakkaidemme sähkösopimukseen, vaan sopimusehdot ja sähköntoimitus jatkuvat normaalisti.
Mitä asiakkaamme tulee tehdä?
Jos olet Hehkun asiakas, huomioi nämä seikat laskutuksessa:
-
Sähkölaskun tilinumero muuttuu. Maksa jatkossa sähkölaskusi uuteen tilinumeroon maksutiedoilla, jotka löydät sähkölaskultasi.
-
Jos olet tallentanut verkkopankkiisi Hehkun maksutiedot, päivitä ne saatuasi seuraavan sähkölaskun. Uusi laskutuskumppanimme on Ropo Capital, jonka tilinumeroon sähkölaskut maksetaan.
-
E-lasku ja suoramaksusopimus säilyvät ennallaan. Jos olet aktivoinut verkkolaskutuksen, sinun ei tarvitse tehdä siihen muutoksia. Laskut tulevat verkkopankkiisi automaattisesti.
-
Jos et ole vielä aktivoinut verkkolaskua, voit ottaa sen käyttöön etsimällä verkkopankistasi verkkolaskutussopimuksen Hehku Energian nimellä. Tarvitset aktivoimisen tunnisteeksi asiakasnumerosi. Löydät sen sähkölaskultasi.
Löydät lisätietoa laskutuskumppanin muutoksesta täältä.
Minun sivuni on uudistunut – rekisteröidy uuteen Oma Hehku -palveluun ensimmäisellä käyttökerralla
Uusi Oma Hehku -palvelu korvaa vaiheittain Minun sivuni -palvelun. Uuden verkkoportaalin käyttöönoton myötä pystymme kehittämään Oma Hehku -palvelua aiempaa helpommin ja joustavammin.
Tällä hetkellä Minun sivuiltani löytyy laskuarkisto, eli löydät sähkölaskusi palvelusta. Kehityksen alla on myös uusia ominaisuuksia.
Uusi Oma Hehku -palvelu vaatii ensimmäisellä kirjautusmiskerralla rekisteröitymisen.
Valitse ensimmäisellä kerralla "Luo tili käyttäen vahvaa tunnistautumista". Tämän jälkeen siirryt tunnistautumaan joko pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella. Vahva tunnistautuminen pyydetään vain ensimmäisellä käyttökerralla. Kun käyttäjätili on luotu, voit jatkossa kirjautua sisään sähköpostiosoitteellasi, johon lähetämme kertakäyttöisen kirjautumiskoodin.
Huomioithan, että Oma Hehku on tällä hetkellä saatavilla vain kuluttaja-asiakkaille, joilla ei ole mikrotuotannon myyntisopimusta. Jos sinulla on myös mikrotuotannon myyntisopimus tai olet yritysasiakas, löydät laskukopiosi laskutuskumppaniemme palveluista:
1. Marraskuun 2023 alusta lähtien läheteyt laskut löytyvät Ropo Capitalin verkkopalvelusta.
2. Ennen marraskuuta 2023 lähetetyt laskut löytyvät Nordfin Capitalin verkkopalvelusta.